Pasta z czerwonej fasoli

Pasta z czerwonej fasoli

Nie ma nic lepszego niż pasta z czerwonej fasoli czy innych strączków, gdy nie jada się mięsa, a lubi różnorodne dodatki do kanapek czy drobne przekąski imprezowe. Pasta z czerwonej fasoli czy włoskie pesto na bazie zielonych listków lub warzyw, oliwy i sera? Sama już nie wiem… Uwielbiam i to, i to :). Pokażę Wam dziś jak zrobić pastę z czerwonej fasoli gotowanej samodzielnie lub z wykorzystaniem wersji z puszki. Można ugnieść ją widelcem lub zmiksować w blenderze. Do kanapek, ryżu lub makaronu, a także do maczania paluszków czy surowych warzyw w słupkach. Do wykorzystania na wiele sposobów, łatwa do zrobienia i smaczna!

Pasta z czerwonej fasoli

Pasta z czerwonej fasoli z limonką, chili i czosnkiem, z dodatkiem kolendry, mięty lub pietruszki i korzennych przypraw. Świetna do chipsów, kanapek oraz jako dodatek do głównych dań czy ryżu i makaronu.

Danie: Półprodukt
Kuchnia: Amerykańska, Azjatycka, Europejska
Przepis na: pasta z czerwonej fasoli
Liczba kalorii: 89 kcal
Liczba porcji: 4
☟ W moich przepisach szklanka ma zawsze 250 ml, kostka masła to 200 g, a łyżka lub łyżeczka jest płaska, chyba że wyraźnie zaznaczam, że jest inaczej.
Składniki
  • 400 g czerwonej fasoli (ugotowana)
  • 1 limonka (tylko wyciśnięty sok)
  • ½ papryczki chili (drobno posiekana)
  • 1-2 ząbki czosnku (drobno posiekany lub przeciśnięty przez praskę)
  • 4 łyżki kolendry, mięty lub natki pietruszki (posiekana)
  • 1 łyżeczka mieszanki cynamonu, imbiru i goździków
  • sól, pieprz

Chcesz przeliczyć miary i wagi? Oto kalkulator.



Lubisz przepisy Doroty?

Kup TERAZ książkę w moim sklepie 20% TANIEJ.

Superfood po polsku - okładka

Chcesz dowiedzieć się więcej? „Superfood po polsku” to książka, w której pokazuję przepisy na pyszne dania z bogatymi w witaminy, minerały i korzystne dla zdrowia tłuszcze polskimi superskładnikami, które kupisz na bazarze i w osiedlowym sklepie :).

Możesz obejrzeć jak wygląda w środku, a do kupienia jest WYŁĄCZNIE w moim sklepie internetowym - nie znajdziesz jej w księgarniach stacjonarnych!


Pasta z czerwonej fasoli - Jak zrobić
  1. Wszystkie składniki miksuję w blenderze na pastę.

    Opcjonalnie do miksowania można nie dodawać ziół, tylko po zmiksowaniu wymieszać z nimi gotową pastę.

Wartości odżywcze
Pasta z czerwonej fasoli
Wielkość porcji (1 porcja (110 g))
Liczba kalorii 89 kcal
% dziennego zapotrzebowania*
Sód 286mg 12%
Potas 290mg 8%
Węglowodany ogółem 17g 6%
Błonnik 5g 20%
Cukry 2g
Białko 5g 10%
Witamina A 1.6%
Witamina C 15.2%
Wapń 3.6%
Żelazo 8.2%
* Zalecany % dziennego spożycia dla diety 2000 kcal. Pamiętaj, że rzeczywiste zapotrzebowanie na kalorie oblicza się indywidualnie dla danej osoby i zależy ono od wielu czynników, np. wieku, płci, codziennej aktywności fizycznej, stanu zdrowia, przebytych chorób czy przyjmowanych leków.

Masz Instagram?

Dodaj mnie do obserwowanych @dorotakaminska i zrób zdjęcie potrawy, tagując #dorotakaminska.

Lubisz Youtube?

Zasubskrybuj mój kanał!

Dorota Kamińska

Blogerka kulinarna, fotografka, podróżniczka

Cześć, mam na imię Dorota i tworzę przepisy kulinarne z filmami wideo. Jestem autorką książki „Superfood po polsku”, a moje ukochane miasto, w którym mieszkam, to Wrocław :). Uwielbiam gotować i karmić siebie i innych, kiedyś moim hobby było pieczenie serników, a potem „wkręciłam się” w odchudzanie… posiłków ;). Od ładnych paru lat doradzam, jak jeść smacznie i zdrowo (da się!), żeby dobrze się czuć, mieć mnóstwo uśmiechu i energii oraz miło spędzać czas, nie tylko w kuchni.| Więcej o mnie

Brak komentarzy

Twoja odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dorota Kamińska – przepisy kulinarne

Cześć, jestem Dorota! Miło mi Cię gościć! Właśnie odwiedzasz mój blog kulinarny. Piszę tu o podróżach, fotografii i stylu życia oraz publikuję przepisy kulinarne i filmy wideo. Fajnie, że jesteś i mam nadzieję, że zagościsz na dłużej :).

Przepisy kulinarne, podróże, styl życia. Najlepsze obiady, przekąski, sałatki i drinki.

Polub, zanim zapomnisz :)